مدیرعامل کشتیرانی والفجر از اضافه شدن شناور ایران - هرمز ۱۴ به خط مسافری بندر لنگه_ کیش خبر داد.

شناور ایران - هرمز ۱۴ به کمک مسافران دریایی رفتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان کشتیرانی کشور؛ کاپیتان مجید سجده، مدیرعامل کشتیرانی والفجر  از اضافه شدن شناور ایران-هرمز۱۴ به خط مسافری بندر لنگه-کیش خبر داد.

کاپیتان سجده  با بیان اینکه شناورهای مسافری کوچک در شرایط جوی نامساعد فعلی توانایی جابه‌جایی مسافر ندارند، اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران نوروزی از سفرهای دریایی و برای جلوگیری از سرگردانی آنها در وضعیت کنونی، شناور ایران-هرمز۱۴ کشتیرانی والفجر از مسیر بندرعباس - شارجه به خط مسافری بندر لنگه-کیش فراخوانده و مشغول به کار شد.

وی با تأکید بر اینکه این تصمیم در جهت کمک به هم میهنان و تسهیل و تسریع سفرهای دریایی اتخاذ شده است، تصریح کرد: با این اقدام تعداد سفرها و ظرفیت جابه‌جایی مسافر در مسیر بندر لنگه-کیش و بالعکس ۲ برابر می شود.

شناور‌های مسافری ایران-هرمز ۱۲ و ۱۴ که تحت مالکیت کشتیرانی والفجر (از شرکت‌های زیر مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران) قرار دارند ظرفیت حمل ۶۰۰ مسافر و ۱۲۰ خودرو را دارا هستند.

شرایط جوی نامساعد فعلی توانایی جابه جایی مسافر ندارند، اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران نوروزی از سفر‌های دریایی و برای جلوگیری از سرگردانی آنها در وضعیت کنونی، شناور ایران-هرمز ۱۴ کشتیرانی والفجر از مسیر بندرعباس-شارجه به خط مسافری بندر لنگه-کیش فراخوانده و مشغول به کار شد.

وی با تاکید بر اینکه این تصمیم در جهت کمک به هم میهنان و تسهیل و تسریع سفرهای دریایی اتخاذ شده است، تصریح کرد: با این اقدام تعداد سفرها و ظرفیت جابه جایی مسافر در مسیر بندر لنگه -کیش و بالعکس ۲ برابر می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار