مریم کاظمی گفت: امیدوارم گرامیداشت روز جهانی تئاتر باعث ارزش گذاری به این هنر شود و بازیگران در سال جدید پیش از پیش موفق باشند.

مریم کاظمی کارگردان نویسنده و بازیگر تئاتر , تلویزیون و سینما  در خصوص روز جهانی تئاتر  در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: زمانیکه طلیعه نوروز فرا می رسد به این فکر می کنیم که ما هنرمندان تئاتری چه عیدی می توانیم به یکدیگر بدهیم؛  طبیعتا ابتدا مشکلات به ذهنمان می آید و ای کاش بتوان با آرزوهای خوب سال نو را بهتر شروع کرد.

وی افزود: امیدوارم گرامیداشت روز جهانی تئاتر باعث ارزش گذاری به این هنر توسط کسانی که بدون کمک آن ها تئاتر نمی تواند روی پای خود بایستد , شود.

بازیگر تئاتر ادامه داد:منظور من این نیست که تئاتر بدون آنها  وجود ندارد, زیرا تئاتر به خودی خود وجود دارد و هیچ نیرو و ارگانی نمی تواند آن را از بین ببرد , منظورم این است که بتواند رشد کند و در خبررسانی و اطلاع رسانی مردم زنده بماند و دیگران  نیز با امکانات کافی بتوانند از دستاوردهای آن بهره مند شوند. البته این چیزی نیست که به طور خود جوش رخ دهد و به نظر من در دنیای چند رسانه ای فعلی، نقش اطلاع رسانی و تبلیغاتی بسیار مهم است که از خود تئاتری ها برنمی آید ولی تئاتر به حیات خود ادامه می دهد.

کاظمی درخصوص  آرزوی خود برای تئاتر بیان کرد: امیدوارم تئاتر ما همیشه زنده و هنرمندان با فعالیت خود انرژی بدهند و انرژی بگیرند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار