نمایش خیابانی آستارا جان برای گردشگران نوروزی شهر آستارا، با هدف افزایش نشاط اجتماعی در حال اجراست .

اجرای نمایش خیابانی آستارا جان در بندر مرزی آستارابه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا گفت: نمایش خیابانی آستارا جان برای نخستین بار در بازار ساحلی آستارا اجرا و تا پایان تعطیلات نوروز در پارک معلم، میدان شهرداری و بازار ساحلی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه، این نمایش با استقبال گردشگران روبرو شد، افزود: نمایش آستارا جان به کارگردانی بابک زینالی و با آواز و دف نوازی ارشد نوروزی در حال اجراست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا گفت: در این نمایش یونس عدالت، آرش جوهری، علیرضا پیرزاد و الناز سیف اللهیان ایفای نقش می‌کنند.

شاپور تشرینی با اشاره به اجرای نمایش خیابانی آستارا جان، افزود: این نمایش با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر برای نخستین بار به صورت خیابانی اجرا و در آن، برخی جاذبه‌های آستارا معرفی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در بازار ساحلی و نمایش، بهانه‌ای برای معرفی فرهنگ آستارا به گردشگران نوروزی است تا در کنار جنبه‌های تجاری، از لحاظ فرهنگی نیز شناخته شود.

شهرستان آستارا با ٩١ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان از نقاط گردشگرپذیر ایران است.

 

انتهای پیام / ق

 

نمایش خیابانی آستارا جان در بندر مرزی آستارا

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار