نمایش کمدی روح سرگردان مانی و مراد در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر به روی صحنه رفت .

اجرای نمایش کمدی روح سرگردان مانی و مراد در رودسربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فلاح رنجبر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر گفت: نمایش کمدی روح سرگردان مانی و مراد به نویسندگی نی ما تابنده و کارگردانی محمد هوشمند و تهیه کنندگی غلامرضا یحیی پور، در مجتمع فرهنگی و هنری این اداره به روی صحنه رفت.

وی با بیان اینکه، اجرای این نمایش از دیروز آغاز شده است و تا ۲۲ اسفند ادامه دارد، افزود: این نمایش کاری از گروه هنری صبا و با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر گفت: اجرای این نمایش، با هدف ایجاد نشاط و شادابی بین نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها درنظر گرفته شده است.

علی فلاح رنجبر افزود: در این نمایش محمد هوشمند، امیرحسین جوادی، مهشید شریفی، سهیل باباخواه، سبحان شکوهیان، نادیا حسنی، معصومه عاقلی، حنان فرجی، پویا خردادپور، آتنا جعفری، مهدیه غیاث الحسینی، آتنا قرباندوست، مریم علی اکبری، فروزان قرباندوست، بهاره کاظمی، امیرحسین علی پناه، شهاب احمدی، رضا صادق نیا، نازنین روشناس، امیرحسین ابراهیم زاده، کیانا محمد کاظمی و شایان مظفر به ایفای نقش می‌پردازند.

وی با اشاره به موضوع نمایش، گفت: مانی و مراد در طی حادثه‌ای که ١١ ماه قبل برای شان رخ داده به کما رفته اند و اکنون در حالت کما در فضایی قرار گرفته اند که زندگی گذشته خود را مرور کرده وپی برده اند که خطا‌های زیادی در قبال همسر، فرزندان و دوستان خود داشته اند که پس از پی بردن به این اشتباهات، از کما بیرون می‌آیند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر با بیان اینکه، علاقمندان برای تهیه بلیت به محل اجرای نمایش مراجعه کنند، تصریح کرد: نمایش کمدی مانی و مراد در روز یکشنبه ١٩ اسفند ساعت ۱۹  و در روز‌های دوشنبه ٢٠ اسفند، سه شنبه ٢١اسفند و چهارشنبه ٢٢ اسفند ساعت ۱۷  اجرامی شود.

 

انتهای پیام / ق

نمایش کمدی روح سرگردان مانی و مراد در رودسر

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.