فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) از خدمات رسانی و امدادرسانی با هدف استفاده از ظرفیت‌های سپاه برای کمک به سیل زدگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: قرارگاه خدمات رسانی و امدادرسانی با هدف استفاده از ظرفیت‌های سپاه برای خدمات رسانی، امدادرسانی و کمک به مردم تشکیل شد.

وی افزود: این قرارگاه مانند ستاد بحران قبل از وقوع بحران برای پیش بینی‌های لازم و همچنین زمان بروز حادثه تشکیل جلسه و فعال میشود.

سردار شاهوار پور بیان داشت: تردد به سمت برخی یادمان‌های دفاع مقدس این استان از شب گذشته تا فردا شب متوقف شده یادمان فکه، دهلاوهه، چذابه و یادمان شهدای هور از آن جمله هستند و یادمان فتح المبین با توجه به پیش بینی طغیان رودخانه کرخه تدابیر لازم اندیشیده شده تا در صورت بروز مشکل احتمالی این یادمان هم شامل ممنوعیت ورود کاروان‌های راهیان نور شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد: تردد اتوبوس‌های راهیان نور در ۴۸ ساعت (از دوشنبه شب تا چهارشنبه شب) ممنوع شده، ولی در محور‌هایی که مشکل خاصی ندارند، هنوز تردد انجام میشود و ماشین آلات سبک و سنگین آماده شده که از آن جمله میتوان به قایق اشاره کرد.

وی گفت: تمام تجهیزاتی که قابلیت کمک به سیل داشته باشد و همچنین خودرو‌های تاکتیکی نیز مهیا شده است و در صورت اعلام نیاز ستاد بحران خوزستان تجهیزات و نیرو‌های مورد نیاز به مناطق اعزام می شوند.

انتهای پیام/م

تلاش برای ارائه خدمات به مناطق سیل زده در خوزستان

برچسب ها: حوادث ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.