یکی از محققان کشور موفق به ساخت قلم پلاسمایی برای از بین بردن انواع عفونت‌های پوستی شده است.

قلم پلاسمایی که عفونت پوستی را از بین میبرد/ درمان عفونت‌های پوستی به کمک قلم پلاسمای پزشکیبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران،  گروهی از محققان موفق به ساخت قلم پلاسمای پزشکی برای از بین بردن قارچ‌های پوستی و عفونت‌هخای خطرناک روی پوست به کمک پلاسماهای پزشکی  شده اند.

دباغ کاشانی محقق دانشگاه علم و صنعت و مخترع قلم پزشکی   در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، در باره قلم پلاسمایی که موفق به تولید آن شده است اظهار کرد: این قلم برای از بین بردن قارچ‌های پوستی و کمک به بیماران تولید شده است.

وی با بیان اینکه این قلم سبب نابودی عوامل عفونت پوستی می‌شود گفت: به دلیل وجود پلاسما‌های مختلف در این قلم و در اثر برخورد آن‌ها با سطح پوست عوامل عفونت از روی پوست پاک می‌شوند و فرآیند بهبود زخم سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

این محقق کشورمان با اشاره به کاربرد‌های قلم پلاسمایی بیان کرد: برای درمان ضایعات پوست بدون عمل جراحی، ترمیم زخم‌های مزمن و از بین بردن عوامل عفونت می‌توان از قلم پلاسمای پزشکی استفاده کرد.

کاشانی یادآوری کرد: از این قلم در مراکز درمانی و پزشکی و همچنین مراکز تخصصی پوست و زیبایی می‌توان استفاده کرد، زیرا آن‌ها پارامتر‌های پلاسما را کنترل و میزان نفوذ و پوست را هم تضمین تنظیم می‌کنند.

انتهای پیام/

درمان عفونت پوستی با قلم پلاسمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار