یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به راه اندازی سامانه‌ای برای کمک رساندن به شرکت‌های مختلف فنی و مهندسی شده است.

سامانه‌ای که پله ترقی شرکت شما می‌شودبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از استارت‌آپ ها موفق به طراحی سامانه‌ای برای ارائه خدمات آموزشی و انجام پروژه‌های مختلف فنی و مهندسی شده است.

مدیر این استارتاپ در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سامانه‌ای که موفق به راه اندازی آن شده است اظهار کرد: برای کمک رساندن به شرکت‌های مختلف حوزه‌های شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، نوشیدنی و  بسیاری از حوزه های دیگر سامانه کمک رسانی خود را طراحی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هدف ما کمک به شرکت‌ها برای بالا بردن توانشان است، گفت: شرکت ما با مشارکت متخصصین حوزه‌های مختلف و با اتکا به دانش خود در انجام پروژه های گوناگون به شرکت های دیگر کمک می‌کند تا آنها بتوانند مباحث حوزه فنی و مهندسی خود را پیش ببرند.

خدمات مهندسی و آموزشی برای کمک به شرکت‌های فنی 

مدیر این استارت آپ درباره خدماتی که به شرکت‌های مختلف ارائه می‌کند، بیان کرد: برای معتبرسازی، ایجاد مستندات، استانداردسازی خدمات و محصولات نرم افزاری به شرکت‌های فنی و مهندسی کمک می‌کنیم تا فعالیت خود را پیش ببرند.

وی درباره مشاوره و آموزش‌هایی که به شرکت‌ها ارائه می‌شود، گفت: علاوه بر خدمات فنی و مهندسی ما به شرکت‌های دیگر کمک می‌کنیم تا بتوانند توان دانشی خود را بالا ببرند و تحقیقات خود را گسترش دهند.

مدیر این استارتاپ یادآوری کرد: تأمین تجهیزات و ماشین آلات از دیگر خدماتی است که ما به شرکت ها ارائه می‌دهیم و هدفمان کمک به آنها برای پیشبرد برنامه هایشان و گسترش خط تولیدشان است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار