اثر امیر کرمکار عکاس جوان آستارایی به عنوان یکی از صد عکس برتر جهان درکشور یونان انتخاب شد.

اثر عکاس جوان آستارایی در میان صد عکس برتر جهانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا گفت: اثر امیر کرمکار عکاس جوان این بندر مرزی به عنوان یکی از صد عکس برتر جهان در گالری دیوار خالی   Blank Wall Gallery  کشور یونان انتخاب شد.

وی با اشاره به انتخاب عکس این جوان آستارایی، افزود: در نخستین روز‌های سال جدید میلادی، فراخوان جشنواره بین المللی سال ٢٠١٩ منتشر شد و عکاسان از ۸۶ کشور جهان میلیون‌ها عکس خود را تا بهمن ماه پارسال به دبیرخانه آن در پاریس ارسال کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا با بیان اینکه امیرکرمکار ازاین شهرستان جزء عکاسان برتر پرتره این جشنواره برگزیده شد، گفت: اثر این عکاس جوان از ۲۲ مارس تا ۳ آوریل در میان صد عکس برتر جهان در گالری دیوار خالی     Blank Wall Gallery   در شهر آتن به نمایش گذاشته شده است.
شاپور تشرینی با اشاره به اینکه در این رویداد مهم هنری همه عکاسان حرفه‌ای و آماتور جهان شرکت می‌کنند، افزود: این جشنواره زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی   FIAP  برگزار و به آثار منتخب، نشان این فدراسیون اهدا می‌شود.

وی گفت: این هنرمند آستارایی متولد سال ۱۳۶۶ و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است و و فعالیت در عرصه عکاسی را به شکل حرفه‌ای از سال ١٣٨٨ آغاز کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا افزود: عکس‌های کرمکار پیش از این مقام اول آرای مردمی جشنواره دست‌های مهربان و عکس منتخب بخش داوری (سال ۹۵)، عکس منتخب جشنواره بین المللی خیام (سال ۹۷) و منتخب جشنواره عکاسی محرم نینوا (سال ۹۷) را به خود اختصاص داده اند.

شاپور تشرینی در ادامه تصریح کرد: وی علاوه بر داوری جشنواره‌های عکاسی داخل کشور و فعالیت در عرصه‌های تهیه کنندگی و فیلم نامه نویسی فیلم‌های کوتاه، به عنوان عکاس منتخب در چندین جشنواره داخلی دیگر حائز رتبه‌های برتر شده است.

 

انتهای پیام / ق

 

عکس امیر کرمکار جوان گیلانی در میان صد عکس برتر جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.