آتش نشانان ساروی به ۹ مصدوم سانحه رانندگی در هفته نخست نوروزی امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: در هفته نخست سفر‌های نوروزی آتش نشانان ساروی توانستند جان ۹ مصدوم را در دو حادثه تصادف رانندگی نجات دهند.

وی افزود: آتش نشانان ایستگاه یک، دو، سه و پنج در دو حادثه تصادف در جاده ساری به قائمشهر و ساری به نکا به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

هاشمی گفت: در حادثه اول، تصادف بین خودرو‌های پراید و نیسان پیکاپ واقع در محدوده گارد جنگل رخداد که متاسفانه موجب مصدوم شدن ۸ نفر از سرنشینان خودرو‌ها شد که افراد از خودرو خارج شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری افزود: در حادثه دوم نیز تصادف بین دو خودرو پراید و پژو ۲۰۶ واقع در روبروی هتل بادله رخداد که متاسفانه این حادثه یک مصدوم بر جای گذاشت.

وی گفت: مصدومین جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند و آتش نشانان در محل حادثه با ایمن سازی محیط و جابه جایی خودرو‌ها به محل امن به ماموریت خود پایان دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری افزود: افراد باید قبل از مسافرت، خودروی خود را از نظر نقص فنی بازدید و بار‌های داخل صندوق عقب و روی باربند را محکم کنند و از حمل بار‌های سنگین و حجیم، خارج از ابعاد خودرو و بیش از حد مجاز بپرهیزند.

هاشمی گفت:به همراه داشتن جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش نشانی، تجهیزات ایمنی ترافیک مانند مثلث احتیاط و چراغ‌قوه در طول سفر ضروری است و همچنین همراه داشتن دفترچه بیمه و دارو‌های مورد نیاز برای بیماران الزامی است.

وی از گاز گرفتگی دو ساروی در تعطیلات هفته نخست نوروزی خبر دادو گفت: در این حادثه دو نفر از شهروندان در منطقه مهدشت خبر بر اثر مسمومیت شدید با گاز مونوکسید کربن جان باختند.

وی افزود: با تلاش آتش نشانان فوت شدگان تحویل عوامل ذیربط شدند تا سیر مراحل قانونی آن انجام گردد.

انتهای پیام/آ

نجات جان ۹ نفر با کمک آتش نشانان ساروی

برچسب ها: حادثه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار