رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از آمادگی کامل بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، تیم‌های واکنش سریع و ستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای مقابله با هرگونه حادثه غیرمترقبه احتمالی خبر داد.

آمادگی تیم‌های واکنش سریع برای مقابله با هرگونه حادثه غیرمترقبه احتمالیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ؛ دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  اظهار کرد: برخلاف اینکه نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی استان بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی، بارش پراکنده باران را در مناطق تحت پوشش این دانشگاه پیش بینی کرده است، اما این دانشگاه برای مقابله با حوادث احتمالی در حالت آماده باش به سر می‌برد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: پیش از وقوع سیل اخیر که برخی از نقاط کشورمان را متاثر ساخته است نیز دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی همجوار در امداد رسانی در حوادث احتمالی سیل به خصوص در جنوب و شمال استان در حالت آماده باش بود.

این مسؤول ادامه داد: علاوه بر آماده باش بیمارستان‌ها و واحد‌های بهداشتی و مراقبت بیماری‌ها، برای تامین دپوی دارویی مورد نیاز جهت مواقع بحران نیز اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی گفت: تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی این نیز دانشگاه مانند همیشه آماده امداد رسانی در شرایط بحرانی هستند.

انتهای پیام/ع

آمادگی تیم‌های واکنش سریع برای مقابله با هرگونه حادثه غیرمترقبه احتمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار