معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

اعزام ۱۲ اکیپ روانشناسی برای کمک به مصدومان و خانواده های آسیب دیده در حادثه سیلاب شیراز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اعزام ۱۲ اکیپ روانشناسی برای کمک و حایت روانی از مصدومان و خانواده های آسیب دیده در حادثه سیلاب امروز شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مهم برشمردن حمایت روانی از آسیب دیدگان بحران ها و بلایای طبیعی برای کاهش حجم آسیب ها، گفت: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی شیراز از لحظات ابتدایی حادثه، با تشکیل کارگروه ویژه، کار خدمات رسانی به مصدومان و بازماندگان آنان را آغاز کرد.

او افزود: ضمن اعزام تیم هایی به کمپ های اسکان مسافران شامل پزشک، پرستار و کارشناس پرستاری، ۱۲ تیم روانشناسی متشکل از روانشناسان و مشاوران، به بیمارستان ‌ها و کمپ‌ های اسکان مسافران اعزام شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه گفت: این تیم ها شامل هشت تیم اعزامی به بیمارستان ها و چهار تیم اعزامی به کمپ های اسکان مسافران، برای حمایت روانی از خانواده‌های بازماندگان هستند.

دکتر همتی همچنین بر سلامت آب های شرب شهری تاکید کرد و از اعزام دو تیم تیم کارشناسان سلامت محیط برای نمونه گیری از آب شیراز خبر داد.

او یادآور شد: آب آشامیدنی شیراز، حتی در محل حادثه فاقد هرگونه باکتری و بیماری و آلودگی است و در صورت مشاهده هرگونه آلودگی، از طرف مراجع رسمی به مردم اطلاع رسانی می شود.
انتهای پیام/م

اعزام ۱۲ اکیپ متشکل از روانشناسان و مشاوران به بیمارستان‌ها و کمپ‌های اسکان مسافران

برچسب ها: درمان ، علوم پزشکی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار