اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد به حمله هوایی رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب خواهد داد.

گروه‌های مقاومت فلسطین: همه اهداف رژیم صهیونیستی در تیررس ما قرار داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد به حمله هوایی رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب خواهد داد.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین افزود همه اهداف اسرائیل در تیررس این گروه‌ها قرار دارد. مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به شبکه تلویزیونی المیادین گفت: با اینکه به تلاش‌های مصر اولویت می‌دهیم، اما مقاومت در برابر تجاوزگری اشغالگران سکوت نخواهد کرد. در برابر هر نوع تجاوزگری، مقاومت برای دفاع از نوار غزه تا آخرین گلوله خود تردید نخواهد کرد.

وی افزود: اشغالگران تجاوزگری خود را با اقدامات علیه اسیران فلسطینی در زندان‌ها آغاز کردند. اقدامات اشغالگران نشانه آن است که آن‌ها انگیزه‌های پنهانی برای تعرض به اسیران داشتند، اما به دشمن اجازه نخواهیم داد اقدامات خود علیه اسیران را عملی کند. مقاومت در قطع کردن دست اشغالگرانی که می‌خواهند به اسیران فلسطینی آسیب برسانند، تعلل نخواهد کرد. می‌توانیم در برابر محاصره، تجاوزگری و جنگ صبر کنیم، اما آسیب رساندن به اسیران را تحمل نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار