معاون گردشگری قم از رسیدگی ۲۴ ساعته به شکایات و درخواست‌های مسافران نوروزی خبر داد.

رسیدگی شبانه روزی به شکایات مسافران نوروزی قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم، مختاری،معاونگردشگری قم گفت: در ایام نوروز به شکایات و درخواست های مسافران و زائران به صورت شبانه روزی رسیدگی می شود.

وی افزود:در ایام نوروز ۳۵ هتل، ۲۷ هتل آپارتمان، ۵۷ مهمان پذیر، ۱۶۶ خانه مسافر، ۱۲ مجتمع گردشگری داخلی، ۱۸ مجتمع گردشگری بیرونی، ۸۲ دفتر خدمات مسافرتی و ۶۴ واحد پذیرایی برای خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی آماده سازی شده اند از همین رو در راستای خدمات رسانی مطلوب طرح‌های نظارتی به طور جدی اجرا می‌شوند.

مختاری با تاکید براینکه در قالب طرح‌های نظارتی در تلاشیم تا خاطرات خوبی برای مسافران و زائران شهر کریمه اهل بیت (س) ثبت کنیم خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت ۴ تیم نظارت‌های روزانه، اداره کل میراث فرهنگی گشت‌های نظارتی شبانه را نیز در قالب ۳ تیم پیگیری می‌کند.

به گفته معاون گردشگری قم در نظارت‌های به عمل آمده با اعلام تذکر شفاهی و اخطار کتبی در صورت بی توجهی واحدها، تشکیل پرونده برای تعلیق یا تعطیلی واحد در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر نظارت‌های مختلف، شکایات و درخواست‌های مسافران از طریق سامانه کشوری ۰۹۶۲۹ و شماره تماس استانی ۳۷۶۰۳۴۱۴ دریافت و پیگیری می‌شود.

مختاری با اشاره به اینکه آمار و گزارش بازدید‌ها به صورت روزانه احصا و ثبت می‌شود گفت: از اول تا سوم فروردین ماه در مجموع ۱۱۴ بازرسی از سوی تیم‌های بازرسی صورت گرفته و تاکنون ۱۰ تذکر و ۱۱ اخطار کتبی صادر شده است.

انتهای پیام/ش

رسیدگی به شکایات زائران و مسافران نوروزی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا عباس
۰۸:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام هتل پارس در قم از من سه روز قرارداد کرده در تاریخ 24/31401لرای سه روز وپول از کارت من زیاد کشیده و برق و کار اصلا روشن نمی کند ومن به ایشان گفتم هتل مشکل داره پول من پس بده ومن هتل دیگر برم ایشان نه پول اضافه کشیده من پس دادن ونه یه من پوب هتل پس دادند ماهمه در گرما از دو روز می سوزیم طبق قانون جناب عالی برسی کنید
شماره موبایل 09192515073
قم قمنو هتل پارسا بعد از هتل بیبی