آرامش و امنیت مردم، هدفی مقدس برای نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه شهرستان بابل با حضور در قرارگاه نوروزی پلیس این شهر، گفت: آرامش و امنیت مردم، هدفی مقدس برای نیروی انتظامی است.
 
وی با تاکید بر اینکه وظیفه آحاد جامعه است که از خدمات و زحمات کارکنان نیروی انتظامی تقدیر کنندف افزود: آرامش و امنیت مردم و افزایش رضایتمندی عمومی از پلیس هدفی مقدس و ارزشمندی است که نیروی انتظامی دنبال می‌کند.
 
امام جمعه شهرستان بابل، گفت: باید حداکثر توان خود را به کار ببندیم تا مردم از پلیس که نماینده نظام اسلامی در جامعه است راضی و همواره به آن اعتماد کامل داشته باشند.

حجت الاسلام روحانی با تاکید بر روزآمدی، دانش بنیانی و برنامه ریزی همراه با تغییر و تحولات اجتماعی در نیروی انتظامی، افزود: پلیس در این حوزه گام‌های موثری برداشته و به یاری خدا در ایام تعطیلات نوروز نیز به ماننده سال‌های گذشته موفق‌تر عمل خواهد کرد.
 
سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل نیز، گفت: نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رضایمندی مردم از پلیس با بکار گیری و استفاده بهینه از تمام ظرفیت پلیس در برقراری نظم و امنیت و آسایش فردی و اجتماعی در این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز هدف است.
 
انتهای پیام/آ
 

نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار