مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس آمادگی خود را برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل احتمالی اعلام کرد.

آمادگی اداره ورزش و جوانان فارس برای مقابله با وقوع سیلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی در روز‌های آینده و آبگرفتگی معابر یا سیلابی شدن بخش‌هایی از فارس، آمادگی لازم در تمام اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس برای مقابله با سیل احتمالی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه درب‌های سالن‌های ورزشی و مراکز زیر پوشش مدیریت ورزش و جوانان فارس به روی مسافران نوروزی که به فارس سفر کرده‌اند باز است، افزود: این اماکن با هماهنگی ستاد ساماندهی مسافران نوروزی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌های استان در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.

کامیاب با اشاره به هماهنگی کامل ادارات ورزش و جوانان استان با ستاد ساماندهی مسافران نوروزی و ستاد بحران استان تصریح کرد: مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل احتمالی در نقاط مختلف استان به حالت آماده باش کامل است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد زیر مجموعه این اداره کل برای کمک رسانی به هموطنان در بروز مشکلات احتمالی و بارندگی‌ها پیش بینی شده،  آمادگی و هماهنگی لازم در این خصوص انجام داده اند.

انتهای پیام/ت

اعلام آمادگی اداره ورزش و جوانان فارس برای مقابله با جاری شدن سیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار