دونده فارسی و عضو تیم ملی برای کمک به سیل زدگان استان گلستان راهی این منطقه شد.

کمک بانوی دونده فارسی به سیل زدگان استان گلستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیروس زارع مهذبیه رئیس هیئت دو و میدانی استان فارس گفت: الناز کمپانی عضو تیم ملی دو و میدانی ایران به صورت داوطلب و برای یاری رساندن به هموطنان آسیب دیده از سیل راهی استان گلستان شد که نشان دهنده اخلاق خوب و روحیه ایثار گری این ورزشکار است.

وی بیان کرد: کمپانی در حالی به این حرکت انسان دوستانه دست زده است، که در تعطیلات نوروزی به سر می‌برد و هفتم فرورین ماه امسال نیز باید خود را به اردوی تیم ملی معرفی کند.

این دونده شیرازی تصریح کرد: اکنون در روستای قرنجیک از توابع استان گلستان هستم و سیل به طور کامل این روستا را در محاصره خود قرار داده است و من  از همه هموطنانم در خواست می‌کنم با کمک به آسیب دیدگان سیل استان گلستان مردم این استان را یاری دهند.

کمپانی اضافه کرد: وسایل گرمایی، پوشاک،لوازم بهداشتی، غذای گرم مورد نیاز هموطنان است و در حال حاضر نیز در حال بسته بندی پوشاک و لوازم بهداشتی برای خانم های آسیب دیده از سیل هستیم.

عضو تیم ملی دو و میدانی ایران اظهار کرد: در عرض کمتر از چند ساعت موفق شدم مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای کمک به آسیب دیدگان جمع آوری کنم و انتظار می‌رود دیگر هموطنان نیز در این امر خیر شرکت کنند تا هر چه زودتر آسیب دیدگان ناشی از سیل اسکان یابند.

گفتنی است، الناز کمپانیˈ در دو ۱۰۰ متر و ۶۰ متر با مانع و چهار در صد متر با مانع آسیا، ۲ مدال نقره و یک برنز آسیایی در کارنامه دارد و رکورد دار دو‌های سرعتی در ایران است.

انتهای پیام/ت

بانوی دونده فارسی به کمک سیل زدگان استان گلستان شتافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار