همزمان با سال‌نو حدود ۵۰ هزار مسافرنوروزی از خدمات اوقاف در طرح آرامش بهاری ۳۰۰ مکان مذهبی مازندران بهره مند شدند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان گفت: همزمان با سال‌نور طرح آرامش بهاری در ۳۰۰ مکان مذهبی مازندران اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۵۰ مسجد و در ۳۰۰ آستان مقدس امامزاده و بقعه متبرکه مازندران در حال اجراست، افزود:بقاع متبرکه مکانی برای گردش، زیارت و سیاحت هستند لذا باید از این ظرفیت عظیم به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امسال هشتمین سال اجرای طرح آرامش بهاری اوقاف مازندران است، گفت: این طرح از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ در مازندران اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از زمان آغاز سفر‌های نوروزی حدود ۵۰ هزار مسافر از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مازندران بازدید کردند و از خدمات اوقاف در این اماکن متبرکه بهره‌مند شدند.

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی افزود:از ۲۷ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین هزار و ۵۰۰ نفرشب مسافر نوروزی در زائرسرا‌ها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه حضور در اماکن متبرکه و امام‌زادگان یکی از اولویت‌های مسافران و گردشگران نوروزی در مازندران به‌شمار می‌رود، گفت: همه‌روزه شاهد حضور پرشور مسافران و زائران بسیاری در بقاع متبرکه استان هستیم که این مسأله نشان دهنده ارادت و عشق مردم به خاندان اهل بیت است.

وی با تأکید بر اینکه اوقاف آماده خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به گردشگران نوروزی است، ادامه داد: بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان ظرفیت بالایی برای رونق گردشگری مذهبی دارند.
انتهای پیام/آ

اجرای طرح آرامش بهاری در اماکن مذهبی مازندران 

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.