جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان حمیدیه در زمینه اطلاعیه مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه فوق العاده مدیریت بحران شهرستان حمیدیه که جهت آمادگی بمنظور مقابله با تغییر شرایط جوی برگزار شد، گفت:با توجه به اهمیت موضوع لازم است تا کلیه ادارات بویژه خدمات رسان ها و بخشدارها در جهت شناسایی نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در راستای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی اقدام نمایند.

وی با اشاره به مصوبات ستاد مدیریت بحران استان خوزستان افزود: لازم است که عملیات ترمیم و احداث سیل بند و ایمن سازی حریم رودخانه کرخه در حوزه حمیدیه توسط سازمان آب و برق استان ادامه یابد.

هاشمی بیان داشت: هماهنگی و همکاری مردم بویژه روستایی ها با دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای جلوگیری از وقوع بحران مهم است و خواستار هستیم که شهروندان، روستایی ها و مهمانان نوروزی از اسکان موقت درکنار رودخانه کرخه خودداری کنند.

سرپرست فرمانداری در پایان اظهار کرد: شرکت کرخه و شاوور نسبت به پایش نرسانات و تغییرات و میزان دبی خروجی سد کرخه نظارت و اطلاع رسانی لازم را به عمل آورند.

پیشتر مدیریت بحران استانداری خوزستان طی اطلاعیه ای در خصوص ورود سامانه بارشی از اواخر روز شنبه ۳ فروردین ماه، تا روز چهارشنبه ۷ فروردین ماه به تمامی دستگاه ها و ادارات استان احتمال تگرگ در استان را مورد انتظار دانست که آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ ن

احتمال وقوع سیلاب در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.