فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: طرح سفیران معروف در تفرجگاه‌های شمال شیراز در ایام نوروز اجرا می‌شود.

اجرای طرح نوروزی سفیران معروف در تفرجگاه‌ های شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز بیان کرد: با حضور نیرو‌های خودجوش بسیج طرح سفیران معروف با هدف نظارت همگانی و همگرایی اجتماعی در ترویج خوبی‌ها و ترغیب مردم به معروفات در مراکز تجاری و تفریحی خلیج فارس، روستای گردشگری قلات، اکو پارک صدرا و سایر تفرجگاه‌های واقع در شمال غرب شیراز تا پایان تعطیلات نوروز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز بسیج همگام با دستگاه‌های دیگر به اجرای ماموریت در زمینه‌های مختلف می‌پردازد، تصریح کرد: ایجاد خیمه نسیم محبت با هدف استقبال از مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی و معرفی ثمرات احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‌های سپاه در ایام نوروز است.

حسینی افزود: تقدیم پاکت‌های مهربانی با عنوان آرامش حق همه ما است و برای یک جامعه سالم همه مسئولیم، اهدای گل و شیرینی به مسافران در تفرجگاه‌های شمال شیراز از دیگر برنامه‌هایی است که برای خدمت‌رسانی به مسافران در ایام نوروز انجام می‌شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز ادامه داد: با حضور سفیران معروف در ایام نوروز شاهد ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی و سالم‌ سازی مناطق تفریحی، گردشگری در شمال غرب شیراز هستیم.

انتهای پیام/ت

اجرای طرح نوروزی سفیران در شمال شیراز

برچسب ها: سپاه ، چاذبه گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار