مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جابجایی بیش از ۹۸ هزار مسافر از طریق پایانه‌های عمومی استان، از ابتدای آغاز طرح سفر‌های نوروزی تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آغاز طرح سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز شده و با گذشت ۸ روز از این سفر‌ها گفت: تاکنون ۹۸ هزار و ۸۰۰ مسافر از آغاز طرح سفر‌های نوروزی از طریق پایانه‌های عمومی خوزستان جابجا شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: حدود ۶۰ هزار مسافر درون استانی و ۳۸ هزار و ۸۰۰ مسافر برون استانی از طریق پایانه‌های عمومی جابجا شده اند.

بهرامی نیا تصریح کرد: علت کاهش تعداد مسافران از طریق پایانه‌های حمل و نقل عمومی استان خوزستان در ایام نوروز استفاده از خودرو‌های شخصی در سفر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در ادامه افزود: مسافران برای دریافت بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و پیش فروش حضوری بلیت در محل پایانه‌های عمومی مسافر، دفاتر مرکزی و سطح شهری شرکت‌های مسافربری اقدام کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۶۶ شرکت حمل و نقل مسافری در استان فعال است، اظهار داشت: سامانه‌های پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۲ و ۲۰۰۰۱۴۱ برای دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد شرکت‌های مسافربری برای ارائه بهتر خدمات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

کاهش سفر‌های نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.