مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: ۲۳ نمایشگاه صنایع‌دستی در سطح استان برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان بااشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور استقبال از میهمانان نوروزی افزود: از آن جا که همدان شهری گردشگرپذیر است هماهنگی‌های لازم برای ایجاد خاطره‌ای خوش در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب به مسافران در دستور کار است گفت: کمیته‌های استانی و شهرستانی در ستاد استقبال از مسافران نوروزی فعال هستند و تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به گردشگران به کار می‌بندند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: در همین راستا برگزاری ۲۳ نمایشگاه صنایع‌دستی در سطح استان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری ۵۲۰ برنامه آئینی و فرهنگی در استان همدان پیش‌بینی شده است گفت: این برنامه‌ها در ایام نوروز برای گردشگران و شهروندان پیش‌بینی شده که در اماکن تاریخی، طبیعی و گردشگری استان اجرا می‌شود.

مالمیر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال میزبان مسافران و گردشگران بیشتری باشیم، زیرا با تبلیغات صورت گرفته همدان به عنوان مقصد گردشگری معرفی شده است.
انتهای پیام/ج

برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار