کنعانی مقدم در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران :

موج اسلام هراسی از صهیونیست نشات می‌گیرد

کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: صهیونیست ها در حال پیاده سازی سه سناریو، اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی هستند.

حسین کنعانى مقدم کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با  خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موج اسلام هراسی، توضیح داد: مدت هاست صهیونیست ها در حال پیاده سازی سه سناریو، اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی هستند.

وی افزود:  فروپاشی شوروی سابق و  تحولاتی که در راستای فروپاشی دو قطب اصلی پس از آن شکل گرفت منجر به این شد که مردم آمادگی رفتن به سمت انتخاب یک دین  را پیدا کنند.

کنعانی مقدم توضیح داد: زمانی که در چین بودم، گفته می‌شد حدود ٨٠٠ میلیون نفر در این  کشور به دنبال یک دین کامل هستند به نظر می‌رسد این افراد به سمت اسلام بیایند چرا که اسلام آخرین و کامل‌ترین دین الهی است.

کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: صهیونیست ها و رژیم های نظیر آن می‌خواهند چهره بدی از اسلام نشان دهند و به همین دلیل  پروان این دین را در قالب داعش، گروه‌های تروریستی و القاعده نشان می دهند. همچنین در منطقه شرق آسیا هم گروه‌های تروریستی تحت عنوان اسلام بوجود آورده اند.

وی خاطرنشان کرد: این گروه‌ها به این خاطر به وجود آمده است که از پیوستن افراد به امت اسلام و از حرکت جهانی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار