معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از برگزاری تورهای اهواز گردی برای تفریح مردم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد سراج معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز با بیان اینکه تور‌های گردشگری و اهواز گردی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از امروز آغاز شده است، گفت: این برنامه تا ۱۲ فروردین ماه ادامه دارد و ثبت‌نام نیز به صورت رایگان و حضوری از مکان‌های آغاز حرکت انجام می‌شود.

وی افزود: پارک لاله و نمایشگاه بین‌المللی اهواز به عنوان ٢ ایستگاه آغاز تور‌های گردشگری و اهواز گردی هستند که این تور‌ها در ٢ نوبت صبح (ساعت‌های ۹ و ۱۱) و بعد از ظهر (ساعت‌های ۱۶ و ۱۷:۳۰) برگزار می‌شوند ضمن اینکه مردم خوزستان و مسافران نوروزی می‌توانند از تور ویژه شبانه بازدید از معراج شهدا (شهید محمودوند) از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ نیز حضور داشته باشند.

سراج با اشاره به اهداف برگزاری تور‌های گردشگری و اهواز گردی که تشریح و آگاه‌سازی نسبت به بافت اجتماعی شهر اهواز توسط این معاونت است، بیان داشت: حاضران در این تور‌ها در طول اهوازگردی از جاده‌ساحلی، پل‌های متنوع اهواز، مضیف عربی، بازدید از پارک مالیات و مجسمه‌های دست‌ساز فلزی ساخته شده توسط هنرمندان سراسر کشور، همچنین ٢ بخش ویژه شامل قایق‌رانی در رودخانه کارون بهره‌مند می‌شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در ادامه اظهار کرد: ٣ جشن منطقه‌ای در مناطق ٢، ۴ و ۶ اهواز به مناسبت اعیاد موجود و ۴ جشن دیگر همزمان با مبعت پیامبراکرم (ص) در سطح اهواز برگزار می‌شود.

اهواز یکی از کلانشهر‌های ایران و مرکز استان خوزستان؛ دارای پل‌های گوناگون، پارک‌های ساحلی زیبا، و دانشگاه‌هایی با قدمت تاریخی است. این شهر دارای قومیت‌های متنوع و پایتخت فلافل ایران است.

انتهای پیام/ ن

تور اهواز گردی، لب کارون و قایق رانی

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.