ارشک محبی کشتی گیر جوان کرمانشاهی مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در کشور مغولستان را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: ارشک محبی کشتی گیر ملی پوش وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان در این رقابت‌ها با از پیش رو برداشتن حریفانی از کشور‌های قزاقستان، هند و ترکمنستان در فینال برابر حریفی از کشور میزبان قرار گرفت.

وی افزود: در این دیدار ارشک محبی در یک دیدار زیبا و فنی توانست مقتدرانه با نتیجه ۱۰ بر صفر مونخباتور مغولستانی را شکست دهد و مدال خوشرنگ طلای این رقابت‌ها را برای کشورمان کسب کند.

رئیس هیات کشتی استان اضافه کرد: این مدال اولین مدال بین المللی کرمانشاه در سال ۹۸ است که توسط کشتی برای استان به ارمغان آورده شد.

وی در ادامه بابیان اینکه ارشک محبی برای حضور در این رقابت‌ها از سطح آمادگی بالایی برخوردار بود، اعلام کرد: خوشبختانه این کشتی گیر جوان کرمانشاهی امسال در مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی که با حضور ۱۰ کشور در کرمانشاه برگزار شد نیز توانست با انجام کشتی‌هایی زیبا به مدال طلا دست پیدا کند.

محبی بیان کرد: باتوجه به عملکرد خوبی که اخیرا از ارشک محبی در میادین بین المللی دیده ایم، آینده درخشان و افتخار آفرینی‌های زیادی را از این ورزشکار خواهیم دید.

رقابت‌های کشتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در دو بخش فرنگی و آزاد طی روز‌های اول تا چهارم فروردین در کشور مغولستان در حال برگزاری است.

 

انتهای  پیام/ز


برگزاری  رقابت‌های کشتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا

برچسب ها: کشتی ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.