امام جمعه بافق گفت: با وجود سرمایه‌های ارزشمند در کشور همه تولیدکنندگان با تلاش تولید را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،    حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س) به تبیین ویژگی‌های ایشان پرداخت و گفت: کربلا پس از قیام امام حسین (ع) هرچه دارد به برکت حضرت زینب (س) است.

امام جمعه بافق با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام رونق تولید افزود: امروز در کشور سرمایه‌های ارزشمندی وجود دارد و تمامی تولید کنندگان باید تلاش کنند که تولید را افزایش دهند.

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: تولید باعث جذب نسل جوان به کار، افزایش ارزش ریالی و افزایش خرید می‌شود.

حجت الاسلام سلیمانی به ملاقات اعضای خبرگان با مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: هر کشور و جامعه‌ای حوادثی دارد و هیچ کشوری بدون حوادث نمی‌تواند کشور را اداره کنند.

وی ادامه داد: باید از حوادث به نفع نظام و انقلاب گام برداریم که مسئله تحریم و تهاجم فرهنگی دو حادثه‌ای است که کشور را از جانب دشمن تهدید می‌کند.

خطیب جمعه بافق خطاب به جوانان خاطر نشان کرد: باید در مقابل حرکات دشمن در رابطه با فرهنگ اصیل انقلاب ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه ایران با سه حوزه دشمن، چالش و پیروزی روبرو است، گفت: پیروزی در مقابل استکبار جهانی بخاطر ایستادگی دلاور مردانی است که نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیافتد.

وی بر لزوم ایستادگی در برابر دشمن تاکید کرد و افزود: باید از دشمن شناخت کافی داشته باشیم و علاوه بر ایستادگی در برابر آن‌ها باید مقاومت کنیم و پیروزی‌های بدست آمده نباید غرور مارا برانگیزد تا شکست بخوریم.

امام جمعه بافق امید را مایه رشد و کمال برشمرد و تصریح کرد:اگر انسان امید داشته باشد در برابر همه مشکلات پیروز می‌شود.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به سرمایه‌های عظیم کشور گفت: ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و امروز منفور‌ترین دولت‌ها در خاور میانه، آمریکا است.

وی علت موفقیت کشور در موقعیت‌های سخت را تدابیر و روشنگری مقام معظم رهبری و شناخت عمیق جوانان بر روی مسائل دشمن بیان کرد.

خطیب جمعه بافق با اشاره به اینکه با برنامه ریزی دقیق بسیاری از مسائل را میتوان حل کرد گفت: متاسفانه برخی از مسئولان همراهی نمی‌کنند.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی معادن خوردند و بردند و عوارض دو درصد را پرداخت نکرده اند گفت: شورای شهر این مسئله را پیگیری کند و عوارض را بگیرد و سرمایه گذاری کند که من در کنار شما هستم.

هجوم ماموران شاه به مدرسه فیضیه قم و قرار گیری در استانه سالروز تاسیس حوزه علمیه قم از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته شهرستان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

تلاش سرمایه گذاران جهت افزایش تولید واشتغال جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.