‎نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزدگفت:وحدت و ولایتمداری اساس موفقیت بر دشمن است و باید روحیه جهادی و کفرستیزی روز به روز بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه ‌های نمازجمعه این هفته یزد گفت: وحدت و ولایتمداری اساس موفقیت بر دشمن است و باید روحیه جهادی و کفرستیزی روز به روز بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: مهار گرانی و رفع مشکل معیشتی مردم یک وظیفه انقلابی است.

وی ادامه داد: عده ای با وجودی که مردم مشکل اقتصادی دارند به جای کمک در رفع مشکلات به دنبال سوء استفاده از شرایط موجود هستند که پذیرفته نیست، دامن زدن به گرانی ها و افزایش فشار اقتصادی بر مردم کاری زشت و باید با درایت مسئولان و تقویت بعد نظارتی، از آن جلوگیری کرد.

ناصری اظهار داشت: اگر مردم و مسئولان وظایف خود را در این شرایط حساس جنگ اقتصادی خوب انجام دهند قطعا دشمنان به اهداف پلید خود نمی رسند.

وی گفت: دشمنان در 40 سال گذشته از تمام ابزارها برای ضربه زدن به اصل نظام استفاده کرده اند ولی هوشیاری مردم و وحدت همگان موجب شکست آنها شده است.

ناصری همچنین بر حفظ اصول و ارزش ها، پیگیری اهداف نظام، توجه به منویات مقام معظم رهبری، دشمن شناسی و ایستادگی در برابر استکبارجهانی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/ ا

برخورد مسئولان با محتکران و گرانفروشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.