بیش از ۱۶۴ هزار نفر شب گردشگر و مسافر نوروزی سه روز گذشته به روستا‌های مازندران سفر و اقامت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه جاذبه‌های روستاگردی در مازندران که در سال‌های اخیر همواره رو به افزایش بوده، گفت: بخشی از اقتصاد روستاییان استان با ورود مسافران تامین می‌شود.

وی افزود: براساس گزارش دهداری‌های در این مدت ۱۶۴ هزار و ۱۲۸ گردشگر نفرشب در روستا‌های مازندران اقامت داشتند.

حسنی گفت: بیش از سه هزار روستا در استان وجود دارد که علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و خدادادی جنگل، وجود اقامتگاه‌های بوم گردی باعث شده تا مسافران زیادی را به سمت خود جلب و جذب بکند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: سه روز گذشته یک میلیون و ۵۶۴ هزارنفرشب گردشگر در استان اقامت کردند

وی گفت:دراین مدت با مشارکت ۳۰ گروه ۸۴۶ بازدید نظارتی از بخش تاسیسات گردشگری انجام شد که ۲۱ مورد تذکر و اخطار کتبی به آن‌ها داده شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: هزار و ۸۹۰ دستگاه خودرو مسافر نوروزی به پارک‌های جنگلی از جمله ساری و نوشهر وارد شدند.

حسنی گفت: ستاد اجرایی سفر استان با ۷۰ عضو شامل نهاد‌های اجرایی و بخش خصوصی و در قالب ۱۲ کمیته فعالیت خود را از ۲۷ اسفند امسال آغاز کرده و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

ورود گردشگران نوروزی به روستا‌های مازندران

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.