نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: سه طرح عمرانی با یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در اردکان به بهره برداری رسید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: همزمان با ولادت امام علی (ع) با یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان هزینه سه طرح‌های برقرسانی به شهرک بنیاد مسکن، زمین ورزش چمن مصنوعی و نیز ساختمان خانه بهداشت روستای سرو سفلی بخش عقدا شهرستان اردکان در مراسمی با حضور مردم و تعدادی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

وی  مدیریت آگاهانهِ امکانات و خدمات در روستاها، یکی از الزامات توسعه در بخش روستایی محسوب می‌شود.

تابش با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به ،رونق تولید، به تبیین الزامات رونق کار در بخش کشاورزی پرداخت و تصریح کرد: در استان یزد به دلیل شرایط اقلیمی خاص و خشکسالی‌های متوالی، توجه به راهکار‌های افزایش بهره‌وری در تولید محصول و مدیریت مصرف آب ضروری است.

وی با اشاره به جایگاه استان یزد در تولید محصولات مختلف کشاورزی در کشور و تولید افزون بر ۱.۶ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی و دامی استان اظهار داشت: امیدوارم با به‌کارگیری راهکار‌هایی همچون افزایش دانش کشاورزان، به‌کارگیری روش‌های نوین تولید و آبیاری؛ همچنین حمایت از فعالان این بخش در قالب تسهیلات موردنیاز و غیره  ضریب پایداری و توسعه بخش کشاورزی استان ارتقا یابد.

همچنین در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد، سرپرست فرمانداری اردکان و جمعی از روسای ادارات، اعضای شورا‌های اسلامی بخش عقدا و مردم روستای سرو سفلی حضور داشتند.

پروژه‌های برق‌رسانی به شهرک بنیاد مسکن با اعتبار ۳۳۰ میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی مرحوم آیت‌الله خاتمی (ره) با ۳۵۰ میلیون تومان و ساختمان خانه بهداشت حضرت سیدالشهدا نیز با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مرکز شهرستان ۹۸ هزارنفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از سه طرح عمرانی در اردکان 

برچسب ها: تسهیلات ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار