بر اثر حمله یک فرد با خودرو به عابران پیاده در چین دستکم ۶ نفر کشته و ۷ نفر دیگر مجروح شدند.

حمله با خودرو به عابران پیاده در چینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون ملی چین اعلام کرد راننده یک خودرو روز جمعه در شهری در مرکز این کشور عمدا مردم را زیر گرفت، شش نفر را کُشت و خود به ضرب گلوله پلیس از پا درآمد.

شبکه «سی سی تی وی» گزارش داد این حمله حدود ساعت شش به وقت محلی در منطقه «زائویانگ» در استان «هوبی» روی داد. هفت نفر نیز در این تصادف عمدی زخمی شدند. این شبکه تلویزیونی به انگیزه‌های احتمالی عامل حمله اشاره نکرد.

نوامبر گذشته نیز دو حمله مشابه در چین صورت گرفت. در روستایی در استان «سیچوآن» در جنوب غرب چین، یک راننده به علتی نامعلوم عابران را زیر گرفت و هفت نفر را کُشت. پنج روز پیش از آن، یک راننده دانش آموزان را در استان «لیائونینگ» در شمال شرق چین زیر گرفت که این حمله پنج کشته و ۱۹ زخمی بر جای گذاشت. عامل این حمله یک جوان بیکار ۱۹ ساله بود که پس از مشاجره با همسرش قربانیانش را به «به طور تصادفی» زیر گرفته بود.

در ماه سپتامبر، یک مرد حدودا ۴۰ ساله خودرو ۴X۴ خود را به یک مکان عمومی در استان هونان کوبید، ۱۱ نفر را کُشت و ۴۴ نفر را زخمی کرد. این مرد سپس بازداشت شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: چین ، حوادث بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار