وزیر دفاع فرانسه در اظهاراتی ادعا کرد در صورتیکه لازم باشد پاریس بار دیگر سوریه را هدف حمله هوایی قرار خواهد داد.

وزیر دفاع فرانسه: لازم باشد باز هم به سوریه حمله می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «فلورنس پارلی» وزیر دفاع فرانسه در اظهاراتی ادعا کرد پاریس در صورت لزوم بار دیگر به سوریه حمله خواهد کرد.

وزیر دفاع فرانسه به دفاع از ایده امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور در خصوص اینکه تشکیل ارتش اروپایی مستقل نباید هیچگاه به عنوان اقدامی علیه آمریکا نگریسته شود، پرداخت.

پارلی روز دوشنبه در سخنرانی در اندیشکده شورای آتلانتیک بار دیگر حمایت فرانسه از متحد خود آمریکا را مورد تاکید قرار داد و مدعی شد در صورتیکه ضرورت یابد، به سوریه حمله خواهد کرد.

وزیر دفاع فرانسه افزود: من یک پیام ساده دارم، شما (آمریکا) می‌توانید بر روی ما حساب کنید. ما نه فقط برای جنگ فعلی، بلکه برای جنگ‌های آتی نیز حاضر خواهیم بود.

وی مدعی شد: زمانیکه اسد (رئیس جمهور سوریه) از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرد فرانسه و انگلیس در کنار آمریکا بودند تا حملات دقیقی را به تاسیسات شیمیایی صورت دهد. اگر لازم باشد باز هم اینکار را خواهیم کرد.

در ۱۴ آوریل سال ۲۰۱۸ آمریکا به همراه فرانسه و انگلیس چندین هدف در سوریه را هدف حملات موشکی خود قرار داد. آمریکا و متحدانش این حملات را به بهانه اقدام تلافی جویانه در مقابل استفاده ادعایی از سلاح‌های شیمیایی توسط دولت دمشق در شهر دوما سوریه انجام دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، آمریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
عرضه داشتین (فرانسه) کشور خودتو جمع میکردی غلام حلقه به گوش آمریکایی شدن نتیجه اش جز کشتار مردم خودت نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر مکرون جنایتکار خبیث
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
برای ذلت فرانسه پایانی نیست از جنگ دوم جهانی تا امروز
آخرین اخبار