مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ‌در سال‌جاری و با همکاری و مشارکت هیأت‌ ورزش‌های همگانی بیش از 930 برنامه با هدف توسعه و ترویج ورزش‌های عمومی و همگانی در استان اردبیل برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام آقاخانی با اشاره به اهمیت توسعه ورزشهای همگانی در استان اردبیل گفت: ‌در سالی که پشت سر گذاشتیم به رغم همه فراز و نشیب‌ها و مشکلاتی که با آن روبه‌رو بودیم، با تلاش و همکاری مسؤولان و رؤسای هیأت‌های ورزشی موفق شدیم در رشته‌های مختلف در سطح ملی، آسیایی و حتی جهانی خوش بدرخشیم.

وی با بیان اینکه برخی از اتفاقات مبارک در حوزه ورزش زمینه توسعه روزافزون را برای فعالیت‌های پیش رو مهیا کرده است،‌ تصریح کرد: ما هم در بعد همگانی و هم ورزش قهرمانی تلاشی مستمر انجام دادیم به طوریکه یکی از اولویت‌های ما در سال‌جاری توسعه ورزش‌ همگانی در بین گروه‌های سنی مختلف و اقشار جامعه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در برگزاری رویدادهای مختلف ورزش همگانی که در مجموع در سال‌جاری 930 برنامه در این راستا اجرایی و عملیاتی شد،‌ ما از همراهی و همکاری خوب شهرداری،‌ شورای شهر و مجموعه‌های دیگر استفاده کردیم به طوریکه در اکثر پارک‌ها ورزش‌های صبحگاهی دایر شد.

انتهای پیام/س

توسعه برنامه ورزشی با محوریت ورزشهای همگانی در دستور کار است

برچسب ها: ورزش همگانی ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.