استاندار قزوین در پیام نوروزی سال ۹۸ گفت: بیانیه گام دوم و نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، مهمترین اولویت‌های استان در سال ۹۸ است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پیام نوروزی خود که به مناسبت آغاز سال جدید از سیمای مرکز قزوین پخش شد گفت: ماه مبارک رجب و میلاد باسعادت امام علی (ع) و سال جدید را به همه ملت ایران بویژه مردم استان قزوین تبریک می‌گویم و برای همه آرزوی توفیق دارم.

وی افزود: سالی را که پشت سرگذاشتیم سال پر فراز و نشیبی بود از یک طرف توفیقات زیادی در عرصه‌های ملی و بین المللی نصیب ملت شد و از طرف دیگر کشور با مشکلاتی مواجه بود که باعث شد مردم سختی‌هایی را تحمل کنند.

استاندار قزوین بیان کرد: بیشترین توفیقات کشور در سطح ملی در حوزه تولید بویژه در صنایع نفت و پتروشیمی بود.

زاهدی ادامه داد: در استان تلاش شد با تزریق تسهیلات به بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری، چرخ تولید و اشتغال از حرکت باز نایستد و علی رغم مشکلات، توفیقات خوبی نصیب استان شد.

وی، افتتاح خط آهن قزوین -رشت را از مهم‌ترین اقدام عمرانی در سال گذشته دانست.

به گفته استاندار؛ پیگیری و اجرای خط راه آهن تهران -قزوین، سد‌های نهب و بالاخانلو، خط آهن قزوین -زنجان و پیگیری اجرای طرح خط آهن قزوین به ساوه و استان مرکزی از دیگر توفیقات استان در بخش عمرانی بود.

زاهدی با اشاره به دستاورد‌های استان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی اعلام کرد: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین مهمترین رویداد فرهنگی استان در سال ۹۷ بود.

وی همچنین اذعان کرد: بر اثر تحریم‌های ظالمانه دشمن، مردم در ماه‌های پایانی سال، مشکلات زیادی از جهت گرانی کالا‌ها و خدمات متحمل شدند و دولت نیز تلاش کرد تا با تامین کالا‌های اساسی قیمت‌ها را کاهش دهد.

استاندار گفت: ایران کشوری است که وابستگی زیادی به فروش و درآمد نفت دارد لذا تحریم‌ها می‌تواند اثر خود را داشته باشد اگرچه تحریم برای مردم ما امر جدیدی نیست و از سال ۵۸ تا به امروز آن را تجربه کرده اند.

زاهدی با اشاره به اولویت‌ها و برنامه‌های استان برای سال جدید اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر مسئولان و کارگزاران را در یک حرکت جدید ترسیم و مشخص کرد که در کنار نامگذاری امسال همه توان و امکانات خود را برای تحقق آن‌ها به کار خواهیم بست تا مردم از نتایج آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: هرچند دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ادامه خواهد داشت، اما مردم نشان داده اند که علی رغم سختی‌ها و فشارها، پای نظام ایستاده اند و از آن دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

پیام نوروزی استاندار قزوین

برچسب ها: استانداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار