امام جمعه قزوین در پیام تلویزیونی آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت‌الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیام تلویزیونی آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سلام عرض می‌کنم به همه مردان، زنان، جوانان، کودکان و اقشار مختلف مردم که در این مرز و بوم بنده خدا هستند و خدای متعال لطف و رحمتش را بر آن‌ها گسترده است.

ضمن تبریک سال نو از خدای متعال سال پیروزی، موفقیت و ره‌آورد‌های بزرگ الهی را تقاضا داریم.

در سالی که گذشت راهپیمایی عظیم، جهانی و بین المللی اربعین، کنگره بزرگ سه هزار شهید استان قزوین و راهپیمایی باشکوه و حماسی ۲۲ بهمن را داشتیم و امیداریم در سال پیش رو مشمول پیروزی‌ها و امید‌های بزرگ باشیم و شاهد گشایش در زندگی مردم،

رفع تنگدستی و بیکاری باشیم. امیدواریم هر روز امید مردم ما به زندگی بیشتر شود و دل‌های آحاد مردم نسبت به یکدیگر مهربان‌تر باشد و خدای متعال فضل، رحمت و نزولات آسمانی‌اش را شامل حال مردم ما قرار دهد.

امسال آغاز سال تقریباً با بهار معنوی یعنی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان همراه شده است و امیدواریم همانطوری که زمین جشن شکوفایی، گل، عطر و حیات به خود می‌گیرد، ما نیز در بهار معنوی هر روز دل‌های آبادتر و مهربان‌تر و زندگی مملو از احترام نسبت به بزرگ ترها، پدران، مادران و پیران خانواده داشته باشیم و بزرگان نیز نسبت به نوجوانان و کودکان مهربان‌تر باشند.

ان‌شاء الله تحت رهبری جانشین امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سالی با موفقیت‌های بزرگ، پیروزی‌های امیدبخش و مهربانی با یکدیگر در پیش داشته باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/ک

امام جمعه قزوین در پیام تلویزیونی آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی را تبریک گفت

برچسب ها: نوروز ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.