رئیس پلیس راه استان یزد گفت: تمامی راه‌های مواصلاتی استان یزد باز و رفت و آمد در آن به آرامی در جریان است.

ترافیک در محور‌های اصلی استان یزد عادی و روان استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ مسعود قانعی رئیس پلیس راه استان یزد  با اشاره به اینکه یزد در چهارراه مواصلاتی کشور قرار دارد و محور‌های مواصلاتی این استان همواره در تردد است، افزود: اغلب جاده‌های منتهی به استان به خصوص محور اردکان- میبد، یزد- کرمان و جاده طبس دارای ترافیک روان است، اما رانندگان باید از هرگونه شتاب برای جلوگیری از حوادث احتمالی، خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی در حال حاضر ترافیک در محور‌های اصلی استان یزد عادی و روان است.

سرهنگ  قانعی ادامه داد: پایبندی به مقررات، احترام به دیگران، توجه به هشدار‌های پلیس، خودداری از عجله، رعایت فاصله طولی و داشتن برنامه ریزی و مدیریت در سفر، نقش مهمی در کاهش حوادث دارد.

رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌های استان بیان داشت: ماموران در اجرای طرح نوروزی تا پایان تعطیلات با راه اندازی ایستگاه‌های سیار و گشت‌های محسوس و نامحسوس بر تردد خودرو‌ها نظارت دارند.

وی همچنین از شناسایی ۱۵۴ نقطه حادثه خیز در استان یزد خبر داد و گفت: ۷۵ درصد نقاط حادثه خیز استان یزد در محور‌های اصلی و بزرگراهی و ۲۵ درصد آن در نقاط فرعی و روستایی است.

سرهنگ  قانعی محور‌های بحرانی استان یزد را مسیر‌های رفت و برگشت مهریز - انار در محور یزد -کرمان و بعد هم مسیر‌های رفت و برگشت تفت - ابرکوه در محور یزد به شیراز اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان یزد در ادامه از رانندگان خواست تا با رعایت نکات ایمنی در رانندگی و دوری از سرعت و سبقت غیرمجاز از وقوع هرگونه حادثه رانندگی جلوگیری کنند.

طرح نوروزی پلیس راه استان یزداز  ۲۵ اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۸با حضور فعال پلیس در مناطق حادثه خیز و جاده‌های اصلی ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

ترافیک روان در محور‌های مواصلاتی استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.