شهردار شاهدیه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع عملیات زیر سازی و آسفالت با اعتبار سی میلیارد در شاهدیه انجام شده است.

سید علی میرنژاد، شهردار شاهدیه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع عملیات زیر سازی و آسفالت با اعتبار سی میلیارد در شاهدیه انجام شده است که تا پایان سال حدود ده هزار مترمربع به آن اضافه خواهد شد.

میرنژاد با اشاره به اینکه در زمینه تجهیز پارک های شاهدیه بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: ۴ پارک در این منطقه در دست احداث بوده که سه پارک آن آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۲۰ هزار مترمربع عملیات پیاده رو سازی معابر با اعتبار یک میلیارد ریال در شاهدیه صورت گرفته که در تلاش هستیم تا پایان سال سه هزار و ۵۰۰ مترمربع دیگر نیز به آن اضافه کنیم.

میر نژاد بیان کرد: بیش از ۱۳۰ هزار مترمربع بافت کارآمد در شهر شاهدیه وجود دارد که در حال آمده سازی برای پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی تصریح کرد: تجهیزات ترافیکی شهر شاهدیه با بیش از ۶ میلیارد ریال انجام شده و همچنین ۵۰ فانوس راهنمایی و رانندگی نیز در سطح شهر نصب شده است.

میرنژاد، ۵۰ کیلومتر خط کشی، ۲۵ هزارمترمربع رنگ امیزی، اصلاح نقاط حادثه خیز، ساخت المان در میدان حضرت مهدی (عج)، ساماندهی قلعه‌های ششهر شاهدیه را از دیگر موارد در دستور کار شهرداری شاهدیه دانست.

انتهای پیام/ص

بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع عملیات زیر سازی در شاهدیه انجام می شود

برچسب ها: محیط زیست ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار