استاندار آذربایجان‌غربی گفت:ارتقای شاخص های توسعه‌ای این استان در گرو مبارزه با فساد و جلب اعتماد مردمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه , محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی ارتقای شاخص های توسعه‌ای استان را در گرو مبارزه با فساد و جلب اعتماد مردم دانست و گفت: آنچه امروز بیش از برنامه ها و فشارهای دشمن، مردم را ناامید می سازد اخبار اختلاس، فساد و رانت است و لازم است، مبارزه و برخورد با کسانی که از بیت المال سوء استفاده می کنند جزو اولویت‌های استان به شمار رود.

محمدمهدی شهریاری با حضور در اداره کل امور اقتصاد و دارایی و بازدید از خزانه معین استان ضمن تقدیر از تلاش‌ های صورت گرفته در سال‌جاری تصریح کرد: امسال به‌ دلیل تحریم‌ های جدید اعمال شده از سوی دشمنان ، سال سختی بود که به لطف خدا و تلاش نیروهای دلسوز ، توانستیم با کمترین هزینه‌ ها امور را مدیریت کنیم و با تجربیاتی که سال ۹۷ در عرصه های مختلف کسب شد امید داریم سال ۹۸ با رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری، سال بهتری برای مردم باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه دشمن امید و اعتماد ملی را نشانه گرفته است، افزود: پمپاژ ناامیدی در بین مردم و بدبین کردن آنها نسبت به مسئولین و کم اهمیت جلوه دادن تلاش‌ها، تاکتیک دشمن در جنگ اقتصادی است و می‌طلبد تا مسئولین نیز با درک شرایط سخت اقتصادی مردم و مدیریت درست و همدلی و وحدت، نقشه‌های بدخواهان را خنثی سازند.

شهریاری با بیان اینکه القای اینکه سال آینده سال سخت تری به نسبت امسال خواهد بود نیز توطئه دشمن برای ناامید کردن مردم است، ادامه داد: رمز پیروزی ما در گرو اتحاد، مبارزه با فساد و خدمت بی منت به مردم بوده و تنها در این صورت است که جامعه به رفاه و رضایت و پیشرفت نایل خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: به‌طور قطع با توجه به اهتمام مسئولین و نیز پشتوانه مردمی که همواره در شرایط سخت حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند، سال آینده، سالی توام با آرامش و رفاه برای ملت خواهد بود.

محمد مهدی شهریاری با تأکید بر اینکه نقش مدیران در جلب اعتماد مردم بسیار مهم است، تصریح کرد: مدیران استانی باید توجه داشته باشند که نسبت به هیچ مسئولی سوء ظن وجود ندارد و دنبال تسویه حساب‌های جناحی و... هم نیستیم، هر کسی که کارش را به‌درستی انجام دهد و به فکر توسعه استان باشد مورد حمایت ماست.

مقام عالی استان شکل گیری ادبیات سرمایه‌گذاری در استان از بدنه کارشناسی تا مدیریتی را اصلی مهم برای جلب و حفظ سرمایه‌گذاری دانست و افزود: اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده که امیدواریم در آینده نزدیک مردم از برکات این سرمایه‌گذاری ها بهره‌مند شوند.

وی توجه به اشتغال، کاهش فقر و جهش در شاخص‌های توسعه‌ای را از دیگر اولویت‌های استان برای سال آینده عنوان کرد و گفت: رونق تولید با همراهی بخش خصوصی می تواند زمینه اشتغال فراگیر و پایدار را فراهم سازد و بر همین اساس توجه به رونق تولید را به‌طور جد پیگیر هستیم.

در این بازدید، داود غفارپور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی نیز گزارش مبسوطی از وضعیت وصول درٱمدهای دولت در استان و تخصیص اعتبارات و جذب اسناد خزانه را ارائه نمود.
انتهای پیام/م

بازدید استاندار آذربایجان غربی از اداره کل امور اقتصادی و دارایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.