محمدی از کمک ۵۰۰ میلیونی تهرانی‌ها به شهرداری تهران برای پخت سبزی پلو و ماهی شب عید نیازمندان خبر داد.

بکمک ۵۰۰ میلیونی مردم به شهرداری برای پشتیبانی از پویش سبزی پلو با ماهیه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نجم الدین محمدی رئیس سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران عصر امروز در نشستی که با اصحاب رسانه به منظور بازدید از پویش مردمی سبزی پلو با ماهی برگزار شد، اظهار کرد: این پویش با مساعدت همشهریان تهرانی راه افتاده است و با کمک‌های مالی که مردم تهران به دست ما می‌رسانند برای افراد نیازمند در شب عید غذای سبزی پلو با ماهی تهیه می‌شود.

رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه این کار در ایام نوروز هم انجام می‌شود اظهار کرد: این مواد غذایی برای خانوادد‌های بی سرپناه تهیه می‌شود و با برنامه ریری‌های صورت گرفته بین خانواده‌های کودکان کار ۲۰۰۰ بسته غذایی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه پرسنل سازمان خدمات اجتماعی اقدام به طبخ و توزیع غذا می‌کنند، گفت: غذا‌ها پس از طبخ در میان خانواده‌های حاشیه‌های شهر توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در فصل زمستان در گرمخانه‌ها برای ۱۷۰۰ نفر غذا تامین شده استگفت: کیفیت غذا‌هایی که بین نیازمندان توزیع می‌کنیم درحد رستوران‌های درجه ۱ تهران است.

وی افزود: ما از محلات محروم شهر بانک اطلاعاتی داریم و این خانواده‌ها را می‌شناسیم.

محمدی گفت: مجموع کمک‌های مردمی که انا کنون به دست ما رسیده مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار