کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از فردا در نواحی مرکزی استان وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت که در برخی نقاط مستعد سبب وزش گرد و خاک می‌شود.

گردوخاک از فردا مهمان مردم سیستان و بلوچستان/ دریای عمان مواج ومتلاطمعلی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت::  بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد چهارشنبه جوی آرام و پایدار را در سطح استان خواهیم داشت.

ملاشاهی گفت: بر این اساس در روز‌های پنجشنبه و جمعه در نواحی مرکزی استان وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت که در برخی نقاط مستعد سبب وزش گرد و خاک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورود سامانه بارشی به استان از روز جمعه تا اواسط هفته آینده شرایط را برای رگبار باران، رعد و برق و وزش تندباد فراهم می‌کند، افزود: جمعه بارش‌ها به صورت خفیف و پراکنده در ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان بوده، اما از روز شنبه تا دوشنبه در سطح استان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: امروز چهارشنبه روی دریا در جنوب استان وزش باد خواهیم داشت و دریا مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود به نحوی که ارتفاع موج به پنج تا هفت پا می‌رسد.

انتهای پیام/ع

گردوخاک باز هم مهمان سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار