رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن ۷۳ نفر در استان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.

شهیار میرخشتی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خوشبختانه در چهارشنبه سوری سال جاری نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری در تلفات و صدمات جانی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۷۳ نفر مصدوم شدند بیان داشت: از این تعداد ۵۳ نفر در اهواز شامل؛ یک نفر فوتی، ۶ نفر بستری در بخش، ۴۵ نفر درمان سرپایی و ترخیص و یک نفر بستری در ICU بیماستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز هستند.

میرخشتی اظهار کرد: همچنین در ۵ نفر در شهرستان بهبهان، ۲ نفر در شوشتر، ۵ نفر در آبادان و ۶ نفر در دزفول نیز در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده که خوشبختانه بخاطر سطحی بودن سوختگی آن ها، ترخیص شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان اذعان داشت: یک نفر در بیمارستان دزفول بستری شده و یک نفر نیز به بیمارستان طالقانی اهواز اعزام شده است.

به گفته شهیار میرخشتی، در چهارشنبه سوری سال گذشته ۱۰۱ نفر مصدوم شدند که خوشبختانه با آموزش‌ها و هشدار‌هایی که از طریق رسانه ها، فضای مجازی و ... ارائه، این آمار در سال جاری کاهش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/گ

کاهش آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.