وزیر راه و شهرسازی گفت: درسال ۹۸ محور توجه ما به‌عنوان یکی از وظایف اساسی وزارت راه و شهرسازی، مسکن است.

مسکن، اولویت وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۸محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بودجه دریافتی وزارت راه و شهرسازی برای اتمام پروژه‌های عمرانی در سال ۹۷، گفت: ما تخصیص‌های وزارت راه و شهرسازی به میزانی که خزانه بصورت نقدی یا اسناد خزانه تخصیص داده، دریافت کردیم. در پایان سال ۹۷ هم انتظار ما بر این بود تا بتوانیم پرداخت به پیمانکاران داشته باشیم.

اسلامی در ادامه افزود: به نسبت تخصیص‌های گذشته وزارتخانه، امسال بودجه مناسبی را دریافت کردیم. امیدواریم در ساعات پایانی ۹۷ هم بتوانیم مبالغ بیشتری را دریافت کنیم. رشد بودجه سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افزایشی بوده و رشد بودجه سال ۹۸ برای پروژ‌های زیر ساختی و عمرانی راه‌های کشور پیش بینی شده، رشدی حدود ۱۵ درصد است. امیدواریم که درآمد‌های سال آینده کشور به گونه‌ای باشد که خزانه بتواند این میزان بودجه را به وزارت راه و شهرسازی تخصیص دهد.

وزیر راه و شهرسازی درباره اولویت وزارت راه و شهرسازی برای نوروزی ۹۸ گفت: درسال ۹۸ ان شاالله ما توجه ویژه‌ای به حوزه مسکن خواهیم داشت، البته نه اینکه ما بخواهیم حمل و نقل را نادیده بگیریم و در اولویت قرار ندهیم، اما محور توجه ما به‌عنوان یکی از وظایف اساسی وزارت راه و شهرسازی، مسکن است. به هر حال این موضوع دغدغه جوانان و خانه اولی‌ها و کسانی که سال‌ها به دنبال خرید خانه هستند، است. مسکن هم دغدغه مردم و ما است.

وی درباره رویکرد‌های بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: نشاط جوانی و جوانگرایی الزاما سنی نیست، اما ما در وزارت راه و شهرسازی در این مدت سن مدیریت ارشد را حدودا ۱۷ سال کاهش دادیم و عمدتا انتصابات ما برای دهه ۵۰ بوده و متناسب با جایگاه‌هایی که در انتصابات آینده در پیش داریم، وارد انتصابات متولدین دهه ۶۰ و یا ۷۰ هم خواهیم شد. این کار را ما شروع کردیم و ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
بنده متولد سال 60 و مدت 7 سال است بصورت شرکتی با مدرک کارشناسی ارشد عمران در وزارت راه و شهرسازی مشغول فعالیت هستم فقط کسانی که پارتی دارند استخدام میشوند و پست های مدیریتی میگیرند حتی با دیپلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
چی بگم
Iraq
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
انشاالله جلو گرانی مسکن گرفته بشه و جوانان بدبخت این همه نا امید به آینده نباشند...دلالان نامرد برخورد جدی کنید تا این همه گرونی ایجاد نشه ....
Germany
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
تسهیلات خیلی خوب با درصد پایین واقساط بلند مدت هم برای متقاضیان خرید وهم ساخت مسکن به خصوص خانه اولی ها ،تعدیل قیمت مصالح ساختمانی و جریمه خیلی سنگین برای دلالان این بخش بخصوص آهن وسیمان، مالیات سنگین برای خانه های خالی از سکنه ،جریمه خیلی سنگین بر دلالان ملک که باعث التهاب بازار میشوند ،
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش باهر
۱۱:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
امیداست که قوم و خویش گرایی و رفیق بازی انجام نشود و فقط شایسته سالاری حاکم گردد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
مسکنی که بدون محاسبه پول زمین اگر خود ادم بخواد بسازه متری 2500000 تومان در میاد این وام بدرد کسي نميخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
جوا ن وپیرش فرقی نداره مهم این هستش که دراین شرایط نمیشه یه چهاردیواری اجاره کردورفت توش نشست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
مسکن سيل زده ها چي؟
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۸:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
بله خیلی خوب هست اگر شعار نباشد که تا الان در این مدت دولت فقط شعار بود در مسکن حالا مسکنهای زلزله وسیل زدگان درست کنید.
آخرین اخبار