فرماندار نایین گفت:براساس پیش بینی‌های انجام شده انتظار میرود شاهد افزایش ۳۰ درصدی مسافران درنایین باشیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود جمالی فرماندار نایین گفت: فراهم کردن بستر مناسب خدمات رسانی و حفظ شان و منزلت میهمانان نوروزی باید از اهداف اصلی ستاد‌های اسکان باشد و تمامی موارد ایمنی نیز باید در این ایام رعایت شود.

به گفته این نماینده دولت، آموزش و پرورش یک نهاد تأثیرگذار در جامعه است و از این‌رو، می‌تواند در بحث استقبال از نوروز و مسافران نوروزی برنامه‌های مهمی از جمله ایجاد غرفه‌های مختلف هنری، آموزشی و ... با حضور خود دانش آموزان اجرا کند.

وی افزود: براساس پیش بینی‌های انجام شده انتظار میرود شاهد افزایش ۳۰ درصدی مسافران درنایین باشیم.

جمالی بیان نمود: برای برقراری سلامتی وامنیت مسافران، ۶ ایستگاه سلامت وامنیت برای انان درنظر گرفته شده است.

محمدباقر مهدوی نژاد در ادامه بااشاره به افتتاح ستاد اسکان نوروزی گفت: فعالیت‌های مجموعه آموزش وپرورش به منظور اسکان مسافران نوروزی، از دوماه گذشته آغاز و امروز با تکمیل تجهیز ستاد‌ها به پایان رسید.

به گفته مدیر آموزش و پرورش نایین، فعالیت‌هایی برای رفاه وامنیت مسافران نوروزی ازجمله بیمه حوادث صورت گرفته است تا تمامی مسافران فرهنگی وغیر فرهنگی بتوانند با آرامش خاطر هرچه بیشتر ایام راسپری کنند.
وی در پایان اظهار نمود:ازمجموع تمامی مدارس این ناحیه، ۴۰ مدرسه برای اسکان مسافرین نوروزی آماده و به طور میانگین این ستاد آمادگی پذیرش ۲۰۰۰ مسافررا درهر شبانه روز را دارد.

ستاد اسکان نوروزی درنایین تا روز ۱۶ فروردین ۹۸ میزبان مسافران خواهد بود.
 
انتهای پیام/م

افتتاح ستاد اسکان نوروزی درنایین

برچسب ها: فرمانداری ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.