مسؤول روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مصدومیت ۱۲ نفر دراثر مواد محترقه و آتش‌زا تا به امروز خبر داد.

مصدومیت ۱۲ نفر دراثر مواد محترقه تاکنونبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اکبر آزادی مسئول روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: شب چهارشنبه سوری سال گذشته ۱۷۹ مصدوم به مراکز درمانی مراجعه کردند که نسبت به سال ۹۵ میزان مصدومیت با مواد محترقه و آتش‌زا ۵۳ درصد کاهش داشته است.

وی میانگین سنی آسیب‌دیدگان را در سال گذشته بین ۱۱ تا ۱۳ سال اعلام کرد و افزود: بیشترین آسیب‌ها از ناحیه دست، پا و صورت بوده که توسط ترقه و فشفشه ایجاد شده بود.

به گفته آزادی، بیشترین مصدومان سال گذشته عابران پیاده و رهگذران بودند که در این حوادث آقایان سه برابر خانم‌ها دچار سانحه شده بودند.

آزادی با اشاره به حساسیت موضوع بین دانش آموزان، گفت: امسال آموزش ۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و ۱۵۰ نفر از والدین دانش‌آموزان   آموزش  ۹۰ نفر در ۲ مسجد  برگزاری  ۱۲ برنامه رادیویی، ۲ برنامه تلویزیونی، توزیع بروشور، ارسال پیامک هشدار دهنده در بین عموم مردم  از برنامه‌های اجرایی امسال است.



انتهای  پیام/ز

آموزش ۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.