نظارت بر بازار در تعطیلات نوروز ۹۸ هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در نشست کمیسیون نظارت بر بازار با اعلام این خبر گفت: بازرسی‌های مشترک به صورت محسوس و نامحسوس در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها با شدت و جدیت در ایام نوروز انجام خواهد شد.

وی وقوع برخی از تخلفات را عدم اطلاع از قوانین صنفی عنوان کرد و افزود: آموزش روسای اتحادیه‌ها و اصناف برای ارتقای سطح علمی آنان ضروری است و باعث پیشگیری از بسیاری از تخلفات صنفی خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: به لحاظ حساسیت و تعدد ماموریت‌های اتاق‌های اصناف باید در سیاستگذاری و برنامه ریزی‌ها به بخش اصناف و رسیدگی امور بازار بودجه بیشتری اختصاص یابد تا ماموریت‌های نظارتی این اداره به درستی انجام شود.

دلق پوش نظارت بر بازار را در سال ۹۸ دارای اهمیت بالای عنوان کرد و افزود: وحدت عملی بین روسای اداره‌های صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و روسای اتاق‌های اصناف باعث هم افزایی ویژه در کنترل بازار می‌شود.

وی اعلام کرد: شهروندان و مسافران در ایام نوروزی می‌توانند در صورت مشاهده و بروز هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴  گزارش کنند.

انتهای پیام/اص

نظارت‌ها در تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.