فرماندار آستارا از افزایش نظارت‌ها بر بازار در آستانه نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ستاد تنظیم بازار آستارا افزایش نظارت بر روند عرضه و تقاضای کالا‌های اساسی در این شهرستان را به منظور تثبیت و کنترل قیمت‌ها در آستانه تعطیلات نوروز تصویب کرد.

حسن رستم زاد، فرماندار شهرستان آستارا در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: گرانی بی منطق و افزایش قیمت خودسرانه برخی فروشندگان از قیمت‌های مندرج بر کالا‌ها قابل قبول نیست و دستگاه‌های نظارتی دقت بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: اقلام اساسی نظیر گوشت، مرغ، آرد و میوه شب عید، با در نظر گرفتن جمعیت شناور و گردشگران شهرستان آستارا، از سوی اداره‌های مرتبط تامین و توزیع شود.

فرماندار آستارا با بیان اینکه کنترل قیمت‌ها نیازمند اقدام جهادی است، گفت: نیروی انتظامی، اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اصناف در برخورد با گرانفروشان و خاطیان با جدیت عمل کنند.

وی تصریح کرد: در حالی که گیلان از مراکز اساسی تولید میوه است، گرانی میوه در آستارا نشانه نبود نظارت کافی بر بازار آن است و با توجه به انتقاد امام جمعه آستارا از گرانی برخی کالاها، از سهل انگاری هیچ دستگاهی در تامین مایحتاج مردم چشم پوشی نخواهد شد.

انتهای پیام/ع

تشدید نظارت‌ها بر بازار نوروز آستارا

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.