رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران گفت: جا به جایی اثاثیه منزل در تعطیلات نوروز بدون دریافت مجوز از کلانتری‌ها در تمامی شهرها و روستاهای استان ممنوع است.

سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به منظور پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل توسط سارقان از فردا  ۲۹ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین ۹۸ هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی در نوروز با تایید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد.

وی به بنگاه داران معاملات ملکی که منازل مسکونی را اجاره یا رهن یا به فروش می‌رسانند توصیه کرد: کسانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند و قصد جابجایی اسباب و اثاثیه را دارند به آنان یادآوری کنند حتما با کلانتری محل هماهنگ کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به منظور پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد از خالی گذاشتن منزل خود تا حد امکان خوداری کنند.

سرهنگ گنجیان با بیان اینکه  از نگهداری اشیاء قیمتی و پول نقد زیاد در منزل خودداری کنند ،افزود:  در صورت ترک منزل  لوازم با ارزش خود را ایمن ساخته و یا از منزل خارج کنند.

وی گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/آ
 


جا به جایی اثاثیه منزل در نوروز بدون مجوز ممنوع  

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.