ماموران انتظامی مازندران هشت سارق حرفه‌ای را در شهر‌های بهشهر، سیمرغ و کلاردشت دستگیر کردند.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از متلاشی شدن باند سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در بهشهر خبر داد و گفت: در این رابطه ماموران انتظامی ۳ سارق که به عنوان کارگران ساختمانی مشغول فعالیت بودند، دستگیر کردند.

وی افزود:متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

سرهنگ محمد راعی فرمانده انتظامی سیمرغ نیز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل، اماکن خصوصی و احشام در این شهرستان خبر داد، گفت: متهمان که اهل و ساکن شهرستان‌های همجوار بودند و در تحقیقات و باز جویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه و چک پول‌های جعلی از مخفیگاه این متهمان، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ دوم قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت نیز از دستگیری ۳ سارق منزل در این شهرستان، خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

وی افزود: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و بر خورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: با اعلام به موقع هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، همیار همیشگی پلیس باشند.

انتهای پیام/آ

سارقان حرفه‌ای در مازندران دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.