فرماندار شهرستان شیروان گفت: همزمان با بارش برف ۵ اکیپ راهداری در محور‌های مناطق شمالی شهرستان شیروان مشغول فعالیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مرآتی فرماندار و رییس ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شیروان گفت: همزمان با بارش برف که از شب گذشته در شهرستان شیروان آغاز شد ۵ اکیپ راهداری در محور‌های مناطق شمالی شهرستان مشغول فعالیت شدند و علی رغم بازگشایی چند باره محور زیدر _سرانی، بعلت کولاک شدید این محور همچنان مسدود است و نیرو‌های راهداری مشغول بازگشایی مجدد محور هستند.

وی افزود: تردد در گردنه شیخ حسن با زنجیر چرخ و با رعایت احتیاط کامل صورت می‌گیرد.

مرآتی گفت: شب گذشته برق برخی از مناطق روستا‌های سیوکانلو به علت حجم بارندگی و کولاک شدید ، قطع شد که با عزیمت چند اکیپ امدادی از اداره برق بخشی از مشکل مرتفع شده است.

وی اظهار کرد: دو اکیپ اداره برق در محور پس کوه به قلعه حسن که تا اوایل صبح مشغول خدمات رسانی بودند در کولاک شدید گرفتار شدند که با همکاری اداره راهداری یک اکیپ به محل خدمت مراجعت کردند و امداد رسانی به اکیپ ۵ نفره بعدی اداره برق توسط نیرو‌های راهداری و هلال احمر و اورژانس همچنان ادامه دارد تا هرچه سریعتر امکان مراجعت به این عزیزان فراهم بشود.

گفنی است: محور‌های اصلی شهرستان شیروان بازگشایی شده و مشکلی در تردد وسائط نقلیه وجود ندارد.

انتهای پیام / ب

امداد رسانی ۵ اکیپ راهداری در شهرستان شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.