ماموران انتظامی شهرستان‌های کلاردشت و بابلسر ۱۴ هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و درعملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از محل فعالیت این متهم ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد، گفت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت نیز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۸ هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد وگفت: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف جمع آوری مواد محترقه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با انجام بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری ۵ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی از کشف ۸ هزار عدد مواد محترقه در اجرای این طرح خبرداد و از خانواده‌ها خواست با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود وجلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره توسط آنان از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ک


دستگیری عوامل توزیع مواد محترقه در بابلسر و کلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.