فرمانده انتظامی نوشهر از کشف ۶ هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی افرادی که اقدام به توزیع مواد محترقه در این شهرستان می‌کردند، شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از این افراد در مجموع ۶ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ محمدی از شهروندان، خواست:برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال باید در فرزندان خود این باور را ایجاد کرد، که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو کرد.

وی گفت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روز‌های پایانی سال به جد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/آ

مواد محترقه در نوشهر کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.