رییس نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان گفت: در سال گذشته ۲۵۳ نفر از زندان‌های استان آزاد شده بودند که با توجه به آمار ۳۳ درصد در سال جاری رشد داشتیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدحجت اله موسوی‌قوام ،رییس نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان امروز در جلسه هیات امنای ستاد دیه استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون توفیقات خوبی در ستاد دیه استان کرمان داشته ایم و علی رغم مشکلات اقتصادی، از بهترین سال‌های فعالیت ستاد بود.

رییس نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان گفت: ۳۷۴ نفر مددجوی واجد شرایط جرائم غیرعمد استان کرمان در سال جاری با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان از زندان آزاد شده اند.

وی بیان کرد: از زندانیانی که در سال جاری با فعالیت ستاد دیه آزاد شده اند، ۳۰۲ نفر از محل کمک‌های مردمی و خیران، ۱۱ نفر از کمک‌های ویژه ستاد دیه مرکز، ۲۰ نفر از اعتبارات بانکی و وام، ۱۲ نفر از محل صندوق تامین خسارت‌های بدنی و ۲۹ نفر بدون پرداخت هیچگونه وجه و با اخذ رضایت شاکی آزاد شده اند.

رییس نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در سال جاری ۱۳۲ جلسه صلح و سازش در استان کرمان داشته ایم که منجر به اخذ رضایت شاکیان و تخفیف بدهی به میزان ۷۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شده است.

وی افزود: در جشن‌های گلریزان رتبه نخست کشور را به دست آوردیم و امسال ۲۷ جشن را در استان برگزار کردیم که در مرکز استان ۶ جشن داشتیم و خیّران مبلغ ۷ میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعهد کردند که تا امروز ۸۰ درصد آن معادل ۵ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان وصول شد است.

موسوی قوام عنوان کرد: بیش از ۲۵۳ میلیون تومان کمک‌های موردی را در طول سال جاری داشته ایم که نسبت به سال قبل ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/ی

افزایش کمک های مردمی به زندانیان جرائم غیر عمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار